Wednesday, January 24, 2007

Ask- och snöonsdag

Hej Diana.

Hoppas allt är bra. Jag har varit ute. Kallt, sot på snön, rök ur munnen. Har också mejlat över de hundra första sidorna så får du kika på dem och återkom gärna med synpunkter. Ingen har kontaktat mig så jag utgår från att jag kan fortsätta på den inslagna linjen, jag fortsätter att arbeta och håller er lite diffust à jour på det här sättet.

Hotellföreståndarens dotter har ett rum här uppe på vinden där hon målar tavlor. Olja på duk. Jag fick en skymt av dem igår eftermiddag och jag blev ganska imponerad. Ska försöka prata mer med henne. Hon brukar jobba extra i hotellbaren och receptionen. Tror att hon har en flickvän.

Det om det. Har försökt döda vad det än är som bor i min mage med whisky och jag tror fan att det gick. Känner mig stadig som en klippa.

3 x 6 cl whisky (Talisker, cask strength) 2 x 6 cl portvin
Mänsklig beröring: Nästan

No comments: