Sunday, January 28, 2007

Sen söndag

Hej Diana.

Jag måste erkänna, arbetet har legat nere i två dagar. Fram till i morse hade jag skrivit två - tre rader på lika många dagar. Idag har jag jobbat och är uppe i åtta sidor nu, men innan dess ... Jag vet inte. Det var helt dött. Jag drömmer bara sorgliga drömmar om nätterna, jag äter dåligt, jag har ingen lust. Igår kväll satt jag i hotellbaren och drack sex öl och jag kände ingenting.

I vilket fall. Misströsta inte. Jag klarar mig. Vi har ett uppdrag att slutföra och jag kommer inte att vika ner mig. Igår köpte jag en pälsmössa på marknaden här i stan. En stor brun pälsmössa som jag har satt ett döskallemärke på. Jag har den på mig nu. I övrigt är jag naken.

6 x 50 cl starköl (tjeckiskt), 1 x 4 cl whisky (Jameson)
Mänsklig beröring: dunk i ryggen (frivillig)

No comments: